close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פרסום של עסק - איך כדאי לגשת לזה בעידן האינטרנט?

מערכת שורשז אב, תשעט08/08/2019

עידן האינטרנט יצר מהפכה רב תחומית כמעט בכל דבר. הפצת מידע, ניהול ידע, תקשורת גלובלית, שחרור ודמוקרטיה. וללא ספק, האינטרנט גם יצר מהפכה בפרסום עסקים

תגיות:
עידן האינטרנט יצר מהפכה רב תחומית כמעט בכל דבר. הפצת מידע, ניהול ידע, תקשורת גלובלית, שחרור ודמוקרטיה. וללא ספק, האינטרנט גם יצר מהפכה בפרסום עסקים. בעוד כוחו של הפרסום המסורתי יורד, גדל לאין ערוך הפרסום והשיווק בכלים מקוונים. להלן נכיר כמה מהיסודות של פרסום עסק בעידן האינטרנט. אלה הדברים החמים כיום בפרסום עסקים, חברות והובלת מותגים.

פרסום רב ערוצי
הגישה הנכונה לפרסום היא להתחיל בהגדרת יעדים. תמיד בניה של אסטרטגיה מובנית תהיה יעילה יותר מפתרונות נקודתיים. ונכון, יש חברות פרסום שעדיין ממוקדות בפרסום המסורתי למשל
בעיתונות הכתובה, אבל כל חברה שמבינה משהו בפרסום מקוון תאמר לכם כי פרסום של עסק בעידן האינטרנט הוא במידה רבה רב ערוצי. למרות שלכאורה האינטרנט הוא ערוץ בפני עצמו, הרי שהוא גם עולם שלם עם כל מיני ערוצים. ניתן לומר שכל ערוץ מקוון הוא דרך שאליה מגיעים אנשים וטיפוסים שונים. מי שיוותר על ערוץ (בתנאי שזהו ערוץ רלוונטי עבורו) מוותר על גישה ללקוחות אפשריים. פייסבוק, אינסטגרם, יו טיוב, בלוגים, מקומונים מקוונים, אתרי חדשות – לכל ערוץ של פרסום יש יתרונות, חסרונות ומאפיינים משלו. יש לתכנן, לבדוק ולהחליט מהם הערוצים הנכונים לסוג העסק שבו מדובר.
מיתוג חזק, מהקטנים ועד הגדולים

מלבד העובדה שכדאי להכיר חברות פרסום המתמחות בפרסום עסקים באינטרנט, בצורה יעילה ואפקטיבית, חשוב לגשת לאינטרנט תוך שימוש בעקרונות מיתוג חזקים. מיתוג חזק בעידן האינטרנט איננו אך ורק נחלתן של חברות גדולות או מותגים וותיקים. בכלים מתקדמים ואפילו ללא השקעה יוצאת מן הכלל, כל עסק יכול לשפר את המיתוג ובכך ליצור לעצמו זהות של ממש ובידול לעומת המתחרים. בשל הפעילות הפרסומים והשיווקית המקיפה באינטרנט, בידול מוצלח משיג ערך מוסף חזק לעסק ומייעל את הפרסום.

בניית אתרים ומיני אתרים
בניית אתר מוצלח מהווה משהו מאוד בסיס בפרסום עסקים באינטרנט. אבל לא מספיק סתם לבנות אתר. האתר צריך להיות ידידותי, מושך לעין ומותאם ללקוחות. יש צורך בשיפור חווית משתמש והטמעת כלים תומכי SEO. במידת הצורך, ניתן ליצור גם מיני אתרים, שפועלים במקביל לאתר הראשי, בכדי לפרסם שירות נישה או מבצע חדש. כמו כן, דפי נחיתה מעולים מסייעים להביא לידים מרובים שאפשר להמיר אותם לשיפור בהכנסות. כדי לפרסם את העסק, במידה רבה יש לקדם את האתר. להשקיע בטכניקות של קידום ממומן ביחד עם קידום אורגני. זה לא חזות הכל אבל זה בהחלט משימה חשובה.

נוכחות במדיה החברתית
נוכחות במדיה החברתית למטרת פרסום משיאה תשואה מאוד יפה במונחים רבים. נוכחות במדיה החברתית משיאה תשואה במונחי הקשר עם הלקוח, יצירת אמון, קבלת משוב מלקוחות אמיתיים. דבר זה עוזר מאוד לשפר גם את המכירות בהמשך וגם את הפרסום. הנוכחות במדיה החברתית צריכה לכלול העלאת פוסטים, סטורי, צילומים, תמונות, סרטונים וכיוצא בזה. זו השקעה שנותנת את אותותיה לאורך זמן.

פילוח וקמפיינים מקוונים
אין ספק כי בעידן האינטרנט, מי שרוצה בולטות בפרסום צריך חברות פרסום שחיות ונושמות את התחום. חברה בעל ארגז כלים מגוון, שיכולה להציע מגוון כלים התפורים לפי צרכי העסק והלקוח. חברה לפרסום בעידן הנוכחי צריכה בין היתר להכיר לעומק את העסק שאתו מפרסמים, להכיר את החוזקות והחולשות, לאפיין את הלקוחות. בצורה כזאת, ניתן לפלח את הלקוחות בצורה שמייעלת את הפרסום. לאחר הפילוח ניתן להיעזר בטכניקות נוספות כגון בניית קמפיינים דיגיטליים. את הקמפיינים הללו ניתן לייעל ולשפר לאור בחינת התוצאות לאורך זמן.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה